سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عواقب جبران ناپذیر جوانان به مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بی آگاهی جوانان به مواد مخدر عواقب خطرناک و جبران ناپذیری دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اعلام کرد: معضل اعتیاد ضمن آزردگی و ناراحتی خاطر و احساس آسایش نداشتن خانواده ها ، ریشه اصلی بسیاری از بزهکاری ها و ناهنجاری های اجتماعی دیگر از جمله سرقت ، قتل ، فساد و ...است.

وی اضافه کرد: آگاهی نداشتن از تأثیرات و عواقب خطرناک مواد مخدر یکی از علل روی آوردن نوجوانان و جوانان به سمت این گونه مواد است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه اعتیاد دامی است که همیشه و همه جا در کمین افراد است، گفت: پیشگیری اولیه دوری از بسترهای اعتیاد زا بهترین درمان راه مقابله با این بلای خانمان سوز است.

علیمحمدی بر تأثیر پذیری زیاد جوانان از دوستان ناباب تأکید و یاد آور شد: دوستان ناباب نقش موثری در تشویق افراد به سمت مصرف مواد مخدر دارند.

 علیمحمدی در پایان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ و حامیان آنان در آن سوی مرزها قصد دارند جوانان ما را منحرف کرده و در گرداب اعتیاد گرفتار کنند، گفت: در این راستا اقدامات پلیس تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نشده بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاهسازی و تنویر افکار عمومی نیز به طور جدی بیش از پیش در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/اس

عواقب خطرناک مواد مخدر برای جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.