سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

15 آذرماه پایان مهلت بیمه کردن محصولات کشاورزی در شهرستان نیر

سرپرست فرمانداری نیر گفت: کشاورزان منطقه تا 15 آذرماه وقت دارند محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی بخشی، سرپرست فرمانداری نیر درجلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی که با حضور اعضا درمحل فرمانداری تشکیل شده بود، اظهار داشت: کشاورزان منطقه می توانند تا 15 آذرماه محصولات خود را بیمه کنند.

وی افزود: در بحث پرداخت خسارت به محصولاتی که از بلایای طبیعی خسارت دیده اند، خسارت داده می شود.

سرپرست فرمانداری نیر با اشاره به میزان بارندگی سال زراعی امسال گفت: از اول سال آبی تاکنون71/6میلیمتر بارندگی در شهرستان نیر رخ داده که  سال گذشته  این رقم 69/1میلیمتر بوده است.

بخشی به آبیاری تحت فشار در سال 95 و 96 اشاره کرد و افزود:در آبیاری بارانی 660/57 هکتار از اراضی شهرستان در حال اجراست و در آبیاری قطره ای یک هکتار در حال بهره برداری است.

وی همچنین در آبیاری بارانی 10 هکتار از اراضی در حال بهره برداری و در آبیاری کم فشار نیز یک هزارو720 هکتار نیازمند مطالعات می باشد.

بخشی درادامه این جلسه به لزوم پلاک گذاری تراکتورهای با قدمت زیر 25 سال اشاره کردو تصریح کرد:در شهرستان نیر یک هزار و600دستگاه تراکتور وجود دارد که از این تعداد 448 دستگاه تراکتور با همکاری نیروی انتظامی با قدمت زیر10 سال پلاک گذاری شده و 86 دستگاه تراکتور با قدمت زیر 25 سال وجود دارد که باید پلاک گذاری شود.

وی افزود: 86 تراکتور موجود باید اول بیمه شده تا پلاک گذاری شوند در غیر اینصورت علاوه بر قطع سهمیه سوخت آنها ، پلاک گذاری نخواهند شد.

انتهای پیام/ح

بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان نیر

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.