سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گناوه مطرح کرد

مشکلات عمده مردم گناوه با سازمان تامین اجتماعی

فرماندار گناوه گفت: در بحث بیمه‌های فعال در سطح کشور، مردم شهر گناوه دارای مشکلات عمده‌ای با سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار گناوه گفت:با توجه به شعار تامین اجتماعی که " نیاز امروز پشتوانه فردا " است  مردم باید به  سمتی بروند که پشتوانه ای برای فردا داشته باشند .
  سید علی پاک‌نژاد صبح امروز در نشست با سرپرست سازمان تامین اجتماعی شهرستان گناوه اظهار داشت: در بحث بیمه‌های فعال در سطح کشور، با توجه به این که بخش عمده‌ای از مردم شهرستان گناوه تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، مردم  این شهرستان دارای مشکلات عمده‌ای با سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی افزود: البته در حوزه درمان شاهد عملکرد بسیار مناسبی از سازمان تامین اجتماعی هستیم که وجود یک درمانگاه مناسب با امکانات خوب، زمینه‌ای را برای خدمت‌گذاری به مردم ایجاد کرده که سبب رضایتمند عامه مردم شده است.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: یکی از شعارهای محوری سازمان تامین اجتماعی، نیاز امروز پشتوانه فرداست که در عمل نیز این سازمان باید به همین سمت پیش برود تا مردم احساس امنیت مناسبی برای آینده خود با انتخاب سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک شرکت بیمه‌ای داشته باشند.

پاک‌نژاد یادآور شد: البته مردم باید نسبت به اجرای قانون پایبند باشند اما در سازمان تامین اجتماعی نیز باید شاهد تکریم مردم به عنوان ولی‌نعمتان نظام باشیم و ضمن احترام، تعاملی نیز با مردم توسط سازمان تامن اجتماعی انجام شود.

انهای پیام/پ

مشکلات مردم گناوه با سازمان تامین اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.