سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران، گوشی هوشمند OnePlus 5T را بسیار ارزشمند می‌دانند

بر اساس نظرسنجی معتبری که اخیرا برگزار شده است، گوشی OnePlus 5T ارزش خرید بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته یکی از منابع خبری معتبر به برگزاری یک نظرسنجی درباره OnePlus 5T اقدام کرد که در آن از کاربران در مورد توقعاتشان از این گوشی سوال شد.

در انتهای این نظرسنجی و با هزاران شرکت‌کننده، نتیجه مطلوبی برای شرکت وان‌پلاس به دست آمد، چراکه 70 درصد کاربران به نظرسنجی فوق جواب مثبت دادند و گوشی هوشمند OnePlus 5T را به دلیل مجهز بودن به سخت‌افزاری قدرتمند و قیمتی بسیار مناسب، محصولی ارزشمند برای خرید عنوان کردند.

گفتنی است؛ گوشی هوشمند وان‌پلاس 5تی تنها گوشی سال 2017 است که علارغم تجهیز به پردازنده قدرتمند Snapdragon 835 ، هزینه خرید نسبتا پایین و مناسبی دارد.

اگرچه مواردی هم وجود دارند که بر خلاف توقعات، گوشی OnePlus 5T نتوانسته آنها را ارائه دهد، مانند اسپیکرهای استریو، اما به هر حال این گوشی با توجه به صفحه نمایش بزرگ و عمر باطری بالای خود، و البته به لطف پردازنده قدرتمند، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

گوشی هوشمند OnePlu‌s 5T نزد طرفداران محبوبیت بالایی دارد‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۶:۲۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
سلام گوشی ها خیلی گرون شدن با این طرح ریجستری لطفا رسیدگی کنید خواستیم یک گوشی ششصد هزار تومانی بخریم الان شده نهصد هزار تومان. بابا قیمت ها را بیارید پائین مسئولین کجان به داد مردم برسید. باشگاه خبرنگاران لطفا شما رسیدگی کنید. به قیمت ها نظارت کنند. ممنون میشم