سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از یخ زدگی کنتور آب ضروری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: به منظور جلوگیری از یخ زدگی و آسیب دیدگی کنتور و لوله های آب مشترکان اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان، محمدحسین محمدی با اشاره به اینکه در آستانه فصل زمستان قرار داریم و پیش بینی می شود دمای هوا امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش بیشتری یابد، افزود: احتمال یخ زدگی کنتور و انشعاب های آب وجود دارد.

وی افزود: ضرورت دارد شهروندان به منظور جلوگیری از یخ زدگی کنتور و لوله های آب واحدهای مسکونی و تجاری خود اقدام های پیشگیرانه را انجام دهند.

محمدی تاکید کرد: شهروندان باید لوله های متصل به کنتور، تمام لوله های رو کار اعم از فلزی و غیر فلزی که در معرض هوای آزاد و سرما قرار دارند را با عایق مناسب بپوشانند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان پوشش کنتور آب با استفاده از پوشال، پشم شیشه، خاک اره، پارچه، گونی و یا سایر پوشش های مناسب بهترین روش برای جلوگیری یخ زدگی کنتور اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ریختن آب داغ روی کنتور و لوله های آب سبب ترکیدگی لوله ها می شود، یادآور شد: بهتر است شهروندان به جای این کار از کیسه آب داغ، سشوار و حرارت مستقیم استفاده کنند.

به گفته محمدی، جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که در این فصل باید انجام شود.

انتهای پیام/م

شهروندان باید لوله های متصل به کنتور را با عایق مناسب بپوشانند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.