سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آل‌اسحاق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قاچاق کالا فساد جامعی را بر کشور تحمیل کرده است

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: قاچاق کالا به صورت یک سیستم در آمده و فساد جامعی را بر کشور تحمیل کرده است.

یحیی آل‌اسحاق عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت مبارزه با قاچاق کالا و توجه بیشتر مسئولان امر، به این مهم، اظهار کرد: مقوله قاچاق کالا یکی از مواردی است که آسیب‌های زیادی برای کشور در پی دارد.

وی ادامه داد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران این مقوله به اهمیت مبارزه با قاچاق واقف‌اند. مسئله قاچاق در مجموعه اقتصاد، فرهنگ، اجتماعی، اشتغال و الگوی مصرف نامناسب تاثیر زیادی دارد.

آل‌اسحاق بیان کرد: همه ارگان‌ها اعم از مجلس، دولت و نیروهای انتظامی برای کنترل قاچاق تلاش کرده‌اند اما همچنان می‌بینیم که این موضوع به صورت موثر علاج نشده است.

وی گفت: دلیل  موفق نبودنمان در مبارزه با قاچاق کالا این است که به بحث مبارزه با آن ریشه‌ای نگاه نشده است، مبارزه با قاچاق چند لایه دارد که باید به همه آنها همزمان توجه شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کالاهایی از راه قاچاق وارد کشور می‌شوند که موجب به فروش نرفتن کالاهای داخلی شده است، اظهار کرد: قاچاق به صورت یک سیستم در آمده و فساد جامعی را بر کشور تحمیل کرده است.

آل‌اسحاق خاطر نشان کرد: برخورد قاطعانه با عوامل قاچاق اعم از واردکننده و توزیع‌کننده  می‌تواند راهکار مناسبی برای برخورد با این موضوع باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.