سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشکسوت جودو: رسانه‌ای که اسم من را به عنوان پناهنده آورده باید پاسخگو باشد

امیر والی گفت: امیدوارم افرادی که خبر پناهندگی من را منتشر کرده اند بتوانند صحت آن را در نهاد‌های قضائی ثابت کنند.

امیر والی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار نامش بین جودوکاران پناهنده ایرانی از سوی یکی از رسانه ها بیان کرد: شکواییه ای را تنظیم کرده ام و می خواهم از این خبرگزاری که نام من را به عنوان پناهنده آورده است به نهادهای قضایی شکایت کنم. من بسیجی و رزمنده هستم و امکان ندارد پناهنده شوم. از طرفی سال ۹۰ به عنوان کارمند یک ارگان دولتی بازنشسته شدم. نمی دانم آن خبرگزاری برچه اساسی چنین موضوعی را مطرح کرده است.

او ادامه داد: صددرصد این موضوع را پیگیری می کنم و اعتقاد دارم خبرگزاری ای که خبر کذب پناهنده شدن مرا منتشر کرده بازیچه و آلت دست افرادی شده است.این رسانه اسامی ۱۸ نفر از اهالی جودو را به عنوان افرادی که پناهنده شده اند منتشر کرده است که بیشتر از نیمی از این افراد اکنون در سازمان ها و ارگان های دولتی شاغل هستند‌.

والی تصریح کرد: اگر مسئولان آن خبرگزاری سندی برای اثبات خبرشان نداشته باشند بدجوری قافیه را می بازند. برای آن ها متاسف هستم چراکه آبرویم را از سر راه نیاورده ام که این رسانه هر چه دلش بخواهد بنویسد‌. امیدوارم افرادی که چنین خبری را منتشر کرده اند بتوانند صحت آن را در نهادهای قضائی ثابت کنند که البته به هیچ وجه نمی توانند چنین کاری انجام دهند.

پیشکسوت جودو کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: حق من به عنوان فردی رزمنده که سال ها برای جودو ایران زحمت کشیده است و پرچم کشورمان را در نقاط مختلف دنیا به اهتزاز درآورده این نیست که یک خبرگزاری بدون سند با آبرویم بازی کند.

انتهای پیام/

اظهارات والی درباره پناهندگی اش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.