سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندارد سازی مصالح تولیدی واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ازاستاندارد سازی مصالح تولیدی واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: مصالح تولیدی واحدهای صنعتی آذربایجان غربی در حوزه پدافندغیرعامل، استانداردسازی شدند.

وی با اشاره به وظایف کارگروه صنعت، معدن و تجارت و اولویت بندی صنایع و مراکز مهم استان در حوزه پدافندغیرعامل اظهار کرد: در این زمینه دستورالعمل مورد نیاز برای تامین نیازمندی‌های ضروری مردم در بخش غذا، نان و صنایع مرتبط با آن در شرایط اضطرای در سطح استان تدوین شده است.

اسکندری از ذخیره‌سازی طراحی و پیش‌بینی چگونگی تداوم چرخه خدمات ضروری و مورد نیاز در بخش‌های صنایع، معادن و بازرگانی استان خبر داد و گفت: علاوه بر آن، اقلام مورد نیاز برای صنایع حوزه غذا و نان و صنایع مربوط به خدمات و نیازمندی‌های ضروری مردم و سامانه‌های تجاری بازرگانی و معدنی صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به ساماندهی و حفظ ارتقاء توانمندی‌های تیم‌های اضطراری مورد نیاز برای تامین مواد غذایی و اقلام مربوط به صنایع مرتبط بیان کرد: همچنین تاکنون پیش‌بینی و ذخیره‌سازی مواد و اقلام غذای اضطرای برای مردم برای مدت معین در سطح استان انجام شد.

اسکندری با اشاره به حمایت از مجریان طرح های مولد برق کوچک مقیاس در شهرک ها و نواحی صنعتی بیان کرد: از سوی دیگر حمایت به منظور تامین موتور برق واحدهای تولیدی کالاهای اساسی و توسعه دوگانه سوز کردن سوخت صنایع تولیدی حیاتی، حساس و ضروری، دوگانه سوز کردن نانوایی‌های ثابت و تهیه نانوایی سیار صورت گرفت.

اسکندری از استانداردسازی مصالح تولیدی واحدهای صنعتی استان خبر داد و گفت: علاوه بر آن، بازسازی و مقاوم سازی انبارهای کالاهای اساسی، پراکنده سازی تاسیسات و اماکن حیاتی و حساس از قبیل انبارها و سردخانه ها از سایر اقدامات انجام یافته است.

انتهای پیام/م

مصالح تولیدی واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی استانداردسازی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.