سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان بوشهر :

نخستین دوره مربیگری درجه 3 ورزش زورخانه ای در بوشهر برگزار شد

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان بوشهر گفت: نخستین دوره مربیگری درجه 3 ورزش زورخانه ای با حضور حجت رشید زاده مدرس فدراسیون به میزبانی باشگاه نیروگاه اتمی بوشهر در زورخانه علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن بحیرائی گفت: این دوره با همکاری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور با حضور هنرجویان از سه استان چهارمحال و بختیاری، فارس و بوشهر برگزار شد که این کلاس شامل آموزش کامل تکنیک های عملی و تئوری و آیین نامه های تیمی و میانداری و هنرهای فردی ورزش زورخانه ای بود.
وی بیان کرد: در این دوره 12نفر شرکت کننده از استان بوشهر، 3نفر از استان فارس و 2نفر از چهارمحال بختیاری شرکت داشتند.
بحیرائی افزود: نتایج آزمون دوره برگزار شده توسط فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور اعلام می شود و کسانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند باید در کلاس تئوری اداره کل ورزش و جوانان استان های خود شرکت کنند.
وی ادامه داد: همه سعی و تلاش در هیات پهلوانی و زورخانه ای استان بالا بردن سطح علمی و ورزشی جایگاه ورزشی بوشهر در بین استان های صاحب نام در ورزش زورخانه ای است.
بحیرائی افزود: این مهم بجز با داشتن چند مربی حرفه ای و پرورش و رشد سنین پایه در ورزش زورخانه ای استان میسر نمی شود که با برگزاری چنین دوره هایی با همکاری فدراسیون کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان می توانیم مربیان خوبی در این بخش پرورش دهیم.

انتاهی پیام/پ

برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه 3 ورزش زورخانه ای در بوشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.