سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیات شطرنج استان بوشهر :

شطرنج بازان بوشهری نیازمند حمایت هستند شطرنج بازان بوشهری نیازمند حمایت هستند

دبیر هیات شطرنج استان بوشهر گفت:گسترش فضاهای ورزشی و تامین امکانات و ابزارهای مرتبط با این ورزش و اعتبار و بودجه لازم برای انجام مسابقات استانی و ملی از سوی مسئولان بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،فرزاد هاشمی گفت : در هشت سال گذشته تعداد بازیکنان ریتینگ دار در استان بوشهر 20 نفر بود که در زمان حاضر این شمار به بیش از100 نفربازیکن ریتینگ دار افزایش یافته است.
وی گفت: بهتاش سلیمی از برازجان شطرنج مطرح و ملی و محمد محمدیان نایب قهرمان آسیا در استان داریم و حضور نونهالان و نوجوانان به علاقه مندی به رشته شطرنج برای استان نوعی ظرفیت است.
دبیر هیات شطرنج استان بوشهر اظهارداشت:در زمان حاضر بازیکنان رده های سنی در آستانه اعزام به مسابقات کشوری نیازمند تامین اعتبار هزینه آموزش مربی است تا این بازیکنان با خیال راحت و شکوفا شدن استعدادهای خود بتوانند در سطح ملی توانایی های خود را نشان دهند.
هاشمی در رابطه با انجام بازی ملی شطرنج درشهر آبدان افزود: برگزاری مسابقه ملی شطرنج سریع در شهر آبدان شهرستان دیر استان بوشهر یک ظرفیت و توانایی برای بازیکنان بوشهری است که در این مسابقات که 119 نفر بازیکنان ملی شرکت داشتند بیش از 70 درصد آن از استان بوشهر بود.

انتهای پیام/پ

شطرنج بازان بوشهری نیاز به حمایت دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.