سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت و ارزشیابی ناجا در یادواره شهدای روحانی تفرش؛

دشمن متوجه شده که مدل تمدن اسلامی در حال گسترش در جهان است /تمام دعوای دشمن، بحث دین و مذهب مسلمانان است

معاون نظارت و ارزشیابی ناجادر یادواره شهدای روحانی تفرش گفت: دشمن متوجه شده که مدل تمدن اسلامی در حال گسترش در جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت الاسلام حیدری معاون نظارت و ارزشیابی ناجا در مراسم یادواره شهدای روحانی تفرش گفت: دشمن متوجه شده که مدل تمدن اسلامی در حال گسترش در جهان است و به همین دلیل رویکرد خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده است.

حجت الاسلام حیدری افزود: خط سرخ شهادت و خط سبز مهدویت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند و دشمنان نظام اسلامی نسبت به این دو عامل مهم شناخت پیدا کرده و برای نابودی این عوامل برنامه ریزی کرده اند.

وی  با اشاره به اینکه دشمن غافل از آن بود که جوانان ایرانی برای بیرق امام حسین (ع) جان می‌دهند و هرگاه نام ائمه معصومین (ع) را می‌شنوند، اشک می‌ریزند،اضافه کرد:  امروز جبهه و عرصه جنگ تغییر کرده و به شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌های تلگرامی رسیده است.

 معاون نظارت و ارزشیابی ناجا با بیان اینکه تمام دعوای دشمن، بحث دین و مذهب مسلمانان است ادامه داد: امروز شبکه‌های اجتماعی تمام باور‌ها و اعتقادات ملل مسلمان را مورد هدف قرار داده است و دامنه جنگ نرم را به داخل کشور و به بحث‌های اعتقادی، دینی و فرهنگی کشانده است تا ملت مسلمان را به لحاظ اعتقادی و دینی، پوچ و بی هویت کند.

وی بیان کرد:  آمریکا و اسرائیل باید بدانند که جوان شیعه نسل امروز «حججی ها» هستند که با نام و یاد امام حسین (ع) عجین هستند و هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند آنان را از سیدالشهدا (ع) جدا کند.

  حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) و فرهنگ معنویت توانستند در برابر بلوک غرب و شرق بایستند تصریح کرد: در طول ۳۸ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، سیلی اسلام بر چهره کفر زده شده است و در این مدت دشمن با حربه‌های مختلف نتوانسته کاری از پیش ببردو دشمنان بدانند که ملت و جوانان ایران با شعار «هیهات من الذله» در برابر جبهه کفر ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون نظارت و ارزشیابی ناجا در یادواره شهدای روحانی تفرش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.