سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص قطع برق

شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پاسخ به درج مطلبی در کانال تلگرامی اهواز خبر باعنوان قطع برق در برخی مناطقی از اهواز جوابیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، به استحضار شهروندان گرامی می رساند با آغاز بارندگی شب گذشته و بامداد امروز فالت های گذرایی روی برخی بریکرها و فیدرهای ۳۳ کیلوولت در شبکه برق بودیم که با توجه به اعلام قبلی از سوی مدیریت بحران استانداری خوزستان، فرزندان شما مردم شریف کلانشهر اهواز در توزیع نیروی برق اهواز با آمادگی کامل وارد عمل شده و نسبت به رفع عیوب جزئی ناشی از آلاینده های جوی و بعضا تداخل شاخ و برگ محدود در برخی نقاط اقدام لازم را معمول نموده و همچنان در حال اجرای عملیات هستند.

هم اکنون که دوشنبه ۶ آذرماه است، در حدود ۱۰ فیدر از ۳۴۰ خط تغذیه کننده برق اهواز دچار فالت گذرا ناشی از بارش باران شده اند، به ویژه در منطقه شکاره که در حال بررسی طول خط هستیم، تا ان شاءالله هرچه سریع تر خطوط مذکور برق دار و وضعیت عادی شود.

همکاران در دیسپاچینگ مرکز در حال ارسال و دریافت گزارش هستند تا پس از دریافت ضمانت های فنی لازم به ترتیب خطوط حادثه دیده را مجددا برقدار نمایند.

شهروندان عزیز اطمینان داشته باشند هر آنچه که بعد از بحران ۸ بهمن ماه ۱۳۹۵ تاکنون لازم بوده است مهندسان و تکنسین ها و کارگران زحمتکش و پر تلاش برق روی شبکه برای رفاه شما عزیزان انجام داده و خواهند داد و صادقانه برای پایداری هرچه بیش تر شبکه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

توضیحات شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص قطع برق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.