سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئیس جمهور:

دولت تا بازگشت به شرایط عادی مردم آسیب دیده را رها نخواهد کرد

اسحاق جهانگیری گفت: تلاش خواهیم کرد وضعیت زندگی مردم بهتر از وضعیت قبل از وقوع زلزله شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون اول رئیس جمهور امروز در بازدید از روستای زلزله زده ناوه فره سرپل ذهاب در جمع مردم این روستا اظهار داشت: مردمان سرزمین پهلوان پرور کرمانشاه در طول دوران جنگ و حمله منافقین با رشادت و سرفرازی گذر کرده اند و از این بلای طبیعی نیز با تکیه بر منش مردانگی و جوانمردی خویش با سربلندی عبور خواهند کرد.

جهانگیری افزود: تمامی ملت ایران یکپارچه در کنار شما هستند و به یاری شما شتافته اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و هیئت دولت و دیگر مسئولان ارشد نظام، سپاه پاسداران، ارتش، نیرو‌های امنیتی و انتظامی و مسئولین استان همه و همه با تمام توان در کنار شما زلزله زدگان هستند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه کار‌های بسیار خوبی در منطقه صورت گرفته، تصریح کرد:باید تلاش کنیم منطقه به سرعت به وضعیت قبل از وقوع زلزله بازگردد و مردم دوباره در خانه هایشان ساکن شوند تا دامپروری و کشاورزی روستاییان نیز دوباره رونق پیدا کند.

جهانگیری تأکید کرد: ممطمن باشید دولت با یک برنامه مناسب به حل مشکلات موجود می‌پردازد و برای رفع کمبود‌ها تصمیم می‌گیریم.

وی گفت: استاندار بر روند امور نظارت دارد و مردم نیز باید همراهی کنند تا هرچه سریعتر به یک وضعیت عادی در منطقه برسیم.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: مطمئن باشید دولت تا زمانی که وضعیت به شرایط عادی برگردد این مردم آسیب دیده را رها نخواهد کرد.

انتهای پیام/پ

بازدید معاون اول رییس جمهور از روستاهای زلزله زده کرمانشاه

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.