سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس:

بسیج یک ظرفیت بزرگی است و در رابطه با حل مشکلات کشور پیشتاز بوده است

بسیج یک ظرفیت بزرگی است و در رابطه با حل مشکلات کشور پیشتاز بوده و امروز بیشتر از همه نیاز داریم بسیج در حوزه اقتصاد که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است ورود کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی  با تبریک هفته بسیج و روز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: هفته بسیج یادآور مقاومت و رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس و در دوران بعد از دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدای مدافع حرم است.

علی بختیار افزود: امسال هفته بسیج با رشادت‌های جبهه مقاومت با محوریت سردار رشید اسلام سردار سلیمانی مقارن بود و این تقارن را به فال نیک می‌گیریم چراکه با رشادت‌های بسیجیان این شجره خبیثه که توسط آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در منطقه به وجود آمد به‌طور کامل برچیده شد.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌ای که سردار سلیمانی داده بودند که این جرثومه فساد به‌طور کامل برچیده شود؛ حتی قبل از آن تاریخ اتفاق افتاد و این نشان از اقتدار، مقاومت، ایثار و فداکاری جبهه مقاومت و این سردار بزرگ دارد.

بختیار تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاشتند و نیروهای مردمی بسیج در عرصه دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و دفاع از فرهنگ اسلامی و تمام عرصه‌هایی که نظام به آن نیاز داشته، حضور یافته است.

وی عنوان کرد: روزبه‌روز نیز آثار کار شجره طیبه بسیج ملموس‌تر می‌شود؛ البته دشمنان و استکبار جهانی و آمریکایی نمی‌توانند ببینند شجره‌ای به این شکل به‌عنوان یک‌نهاد مقدس با گستردگی فعالیت‌ها هم در داخل و هم در خارج کشور خدمات بزرگی را به مردم ارائه می‌دهد.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مفتخریم به اینکه همه گروه‌های تروریستی با کمک نیروهای مقاومت با محوریت بسیج و سپاه توانستد منهدم شوند و به‌جای اینکه سازمان‌های مدعی حقوق بشر به این‌ها مدال افتخار بدهند آن را تحریم می‌کنند و این نشان می‌دهد قول و عمل آن‌ها یکسان تناقض دارد.

بختیار در خصوص لزوم استفاده دولت از ظرفیت‌های بسیج، تأکید کرد: بسیج یک ظرفیت بزرگی است و در رابطه با حل مشکلات کشور پیشتاز بوده و امروز بیشتر از همه نیاز داریم بسیج در حوزه اقتصاد که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است ورود کند.

وی خاطرنشان کرد: باید دولت و مجلس و نهادهای مختلف کشور از ظرفیت اثربخش بسیج استفاده کنند چراکه می‌توانیم از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کمک بگیریم و اگر ما در دولت و مجلس از بسیج بهره بگیریم می‌توانیم شعار رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد را محقق کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

دولت از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات استفاده کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.