سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چادگان:

حمایت از تولیدکننده و رفع مشکلات در اولویت قرار دارد

فرماندار شهرستان چادگان گفت: حمایت از تولید و تولید کننده در صدر وظایف ماست و با جدیت پیگیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور در حاشیه بازدید از بزرگترین گاوداری صنعتی شهرستان چادگان اظهار کرد: حمایت از تولید و تولید کننده در صدر وظایف ماست و با جدیت پیگیر رفع مشکلات این واحد خواهیم بود.

وی افزود: این حرکت شما در جهت تولید محصولات لبنی، اشتغال و کارآفرینی قابل ستایش است و ما به عنوان خادمین مردم عزیز خود را ملزم به حل مشکلات این واحد می دانیم.

فرماندار چادگان بیان کرد: با امتیازات ویژه‌ای که این نهاد صنعتی دارد بیش از ۱۷ جوان را در بخش‌های مختلف  این مجتمع فقط به صورت مستقیم، مشغول به کار کرده است که این امر باعث کاهش درصد آمار بیکاری می‌شود.

در ادامه این دیدار بختیار حاجتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چادگان  گفت: این گاوداری صنعتی 250 راسی از دامداری‌های پیشرو شهرستان در امر تولید شیر بسیار باکیفت با بارمیکروبی بسیار پایین است که از نظر رده بندی گاها به عنوان شیر ویژه (بارمیکروبی زیر30000) تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: این واحد لوح‌های تقدیری متنوعی را در طول این سال‌ها از مقامات کشوری، استانی و شهرستانی دریافت کرده است که می‌طلبد توجه‌ها به این واحد بیشتر شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان چادگان در پایان تصریح کرد: تمام نیروهای به کار گرفته در این بخش اعم از مهندسین و کارشناسان و پرسنل خدمه، همه از افراد بومی منطقه بوده و با تلاش این زحمتکشان٬  روزانه بیش از ۲ تن شیر در این واحد تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.