سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاچاقچی عمده مواد مخدر توسط پلیس رودبار جنوب

فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: طی یک عملیات پیچیده پلیسی، شرور مسلح و قاچاقچی عمده موادمخدر توسط پلیس رودبار جنوب دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: یکی از اشرار مسلح و قاچاقچیان عمده مواد مخدر که تحت تعقیب پلیس قرار داشت، پس از ماهها کار اطلاعاتی پیچیده و استفاده از منابع و بانکهای اطلاعاتی، شناسایی و مخفیگاهش تحت کنترل قرارگرفت.

وی افزود: در نهایت شرور مذکور در یک عملیات پیچیده پلیسی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبارجنوب و با همکاری یگان تکاوری 115 امام جواد(ع) زهکلوت و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج در مخفیگاهش در شهرستان دلگان دستگیر و تعداد 2 قبضه سلاح غیر مجاز و یک دستگاه خودرو از وی کشف شد.

سرهنگ فیروز بخت تصریح کرد : این شرور و سوداگر مرگ که حمل و نگهداری و درگیری مسلحانه با پلیس را در کارنامه خود داشته، در آخرین اقدام خود در جریان درگیری مسلحانه با پلیس، منجر به مجروحیت 4 تن از سبزپوشان عرصه نظم و امنیت شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب ضمن اشاره به این مطلب که دستگیری این شرور باعث خوشحالی مردم منطقه و مسئولان شده ، به مخلان نظم و امنیت هشدار داد : پلیس با عزمی راسخ و با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، اجازه جولان دادن به افراد شرور در جامعه را نخواهد داد.


انتهای پیام/س

قاچاقچی مواد به دام افتاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.