سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری در شیراز

نمایشگاه دستاور‌دهای پژوهش و فناوری با معرفی جدیدترین دستاورد‌های تحقیقاتی پژوهشگران گشایش یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری در شیراز، پژوهش را موتور محرک توسعه و پیشرفت خواند که باید در تصمیم گیری‌ها ملاک قرار گیرد.

وی از رشد هسته‌های فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در فارس خبر داد و تصریح کرد: از سال ۹۲ تاکنون هسته‌های فناور شرکت‌های دانش بنیان با رشد ۲۶۰ درصدی از ۲۵۶ هسته فناور به ۶۶۶ هسته رسیده است.

رحمانی اضافه کرد: در سال ۹۲ فقط یک شرکت دانش بنیان در فارس فعال بود، که هم اکنون ۱۰۳ شرکت مورد تائید معاونت علمی در فارس فعال است و ۱۸۰ شرکت هم در مرحله تائید معاونت علمی و اخذ مجوزند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز و مسئول دبیر خانه نمایشگاه نیز بیان کرد: بیش از ۴۰ غرفه در این نمایشگاه آثار و طرح‌های پژوهشی و محصولات دانش بنیان مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی، آموزشی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های دولتی و خصوصی را معرفی می‌کنند.

حبیب آگهی تصریح کرد: امسال تعداد غرفه‌ها و دستاورد‌ها از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته ۴۰۰ طرح در نمایشگاه امسال ارائه شده است.

قرار است روز سه شنبه ۷ آذر از ۴۸ پژوهشگر برتر استان با حضور استاندار در محل این نمایشگاه تجلیل شود.

 نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری تا روز چهارشنبه ۸ آذر برپا است.

انتهای پیام/ن

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری در شیراز 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.