سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۲۰ قاری شیعه و سنی سیستان و بلوچستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ قاری شیعه و سنی این استان در محفل تلاوت قرآن کریم به مناسبت دهه وقف تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی کوچکی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: محفل تلاوت قرآن کریم به مناسبت دهه وقف و با هدف ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده غرب کشور با حضور پیشکسوتان، قاریان و حافظان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در مسجد طالقانی زاهدان برگزار شد.

کوچکی ادامه داد: در این محفل آیات منتخب در ابراز همدردی، صبر و شکیبایی بر مصائب توسط قاریان نوجوان، برجسته و پیشکسوت سیستان و بلوچستان تلاوت شد.

وی فراگیری، تلاوت مداوم، استماع، تدبر و کشف حقیقت را از جمله مهمترین وظایف مسلمانان نسبت به قرآن کریم ذکر کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: ترویج و تبلیغ قرآن کریم از مهمترین رسالت‌های جامعه اسلامی است و برگزاری رقابت و محافل انس با قرآن از جمله این اقدامات است.

کوچکی با بیان اینکه این اداره کل از مجموع ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان فقط در سه شهر زاهدان، زابل و ایرانشهر اداره اجرایی دارد گفت: این نهاد با همه این نقیصه‌ها توانسته سالانه به بیش از ۱۵ هزار نفر خدمات قرآنی ارائه دهد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.