سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح گشت‌های بسیج محله محور در سیستان و بلوچستان

طرح گشت‌های بسیج محله سیستان و بلوچستان امروز به صورت همزمان با حضور شماری از مسئولان از طریق ویدئو کنفرانس در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: طرح گشت‌های بسیج محله محور با هدف برقرای آرامش و تامین امنیت پایدار در تمامی نقط شهری و روستایی این استان اجرا می‌شود.

سردار حسین معروفی اظهار داشت: اجرای این طرح به منظور دخالت در کار‌های نیروی انتظامی نیست بلکه به درخواست ناجا، معتمدان، ریش سفیدان، مردم و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در این استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، وزارت کشور، دستگاه قضایی، شورای تامین و استانداری سیستان و بلوچستان برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی بیان کرد: طرح گشت‌های بسیج محله محور به صورت محدود و آزمایشی در سیستان و بلوچستان از امروز آغاز می‌شود تا نقاط ضعف و قوت این طرح شناسایی و برطرف شود.

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: گشت‌های بسیج محله محور جایگزین برخی از ایست بازرسی‌های غیر ضروری می‌شود.

سردار معروفی اظهار اشت: ورود به حریم خصوصی افراد در این طرح ممنوع است و تنها به دلیل بالابردن احساس و ضریب امنیت در سطح جامعه اجرا می‌شود.

وی افزود: بسیجیانی که در این طرح مشارکت دارند از خود محله‌ها هستند و آشنایی خوبی نسبت به منطقه خود دارند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح گشت‌های بسیج محله محور به برقراری امنیت پایدار در محله‌های پرخطر کمک می‌کند.

معاون عملیات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: گشت‌های بسیج محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری‌ها و برقراری امنیت پایدار از امروز در تمامی نقاط این استان اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار ابرهیم باغبانی اظهار داشت: قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و قرارگاه‌های فرعی از ماموریت‌های این طرح پشتیبانی می‌کنند.

وی بیان کرد: نخستین گام در اجرای طرح گشت‌های بسیج محله محور توجیه طرح برای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سیستان و بلوچستان بوده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح گشت‌های بسیج محله محور در زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.