سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالقی در در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت/ وزارت بهداشت تاکنون پرونده الکترونیک اشخاص را تشکیل نداده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت از بررسی مشکلات طرح تحول سلامت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

بشیر خالقی عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: موضوع تکنولوژی‌های جدید مانند سلول‌های بنیادین با حضور معاون فناوری ریاست جمهوری بررسی شد.

وی ادامه داد: معاونت فناوری تاکنون توانسته در کشور اقدامات خوبی انجام دهد اما باید بیشتر بر روی دانش‌آموزان  و محصلان نخبه، کار شود.

نماینده مردم خلخال تشریح کرد: ما از لحاظ جایگاه علمی به صورت عملی باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم، اگرچه در حوزه مقالات و مجلات عملی توانسته‌ایم پیشرفت خوبی داشته باشیم.

خالقی در ادامه به بررسی موضوع طرح تحول سلامت در این جلسه هم گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در جریان طرح تحول سلامت ما از وزارت بهداشت خواسته‌ایم تا بر اساس قانون حرکت کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: وزارت بهداشت نباید به نحوی عمل کند که هزینه‌های سنگین برای دستگاه‌ها تراشیده شود؛ متاسفانه چند ماه است که حق بیمه بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و درمانگاهها پرداخت نشده و در صورت ادامه این روند طرح تحول سلامت با مشکل جدی برخورد خواهد کرد.

نماینده مردم خلخال خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت باید بر اساس برنامه ششم توسعه برای اشخاص پرونده الکترونیکی تشکیل دهد که متاسفانه تاکنون چنین اقدامی را انجام نداده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.