سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود باغ بانوان از اساسی ترین مشکلات ورزشی چادگان است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان، نبود باغ بانوان را یکی از اساسی ترین مشکلات ورزشی این شهر دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا آقایی، در جلسه کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر چادگان بر راه اندازی بوستان بانوان به عنوان یکی از اساسی ترین نیاز های چادگان تاکید کرد و باارائه گزارش کمک هایی که به هیئت های ورزشی این شهرستان شده است، اظهار داشت: که برای این موضوع و همچنین اختصاص مکانی برای ورزش های زورخانه ای از مسئولان پیگیر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر چادگان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید از دیدگاه اهالی شهر در تصمیمات شهری استفاده کرد، اظهار داشت: در بحث ورزش استفاده از نیرو و تفکر جوانان و همچنین تجربه پیشکسوتان برای پیشبرد اهداف مجموعه ورزش شهر الزامی است.

مرتضی میلایی نژاد ادامه داد: شهروندان و جوانان چادگانی ظرفیت نمایش توانمندی های خود در سطح کشور را دارند و فقط به حمایت نیاز دارند و باید جلسات و دیدارهای مسئولان با ورزشکاران برای شنیدن نظرات این افراد بیشتر شود و همچنین بعد از بررسی مشکلات ورزشکاران راهکارهای عملی ارائه و پیگیری ها انجام شود.

هدایت الله نظری دیگر عضو شورای اسلامی شهر هم در این جلسه گفت: مهمترین شاخصه ورزشکاران روحیه ورزشکاری و احیای مرام پهلوانی است و نباید بگذاریم مشکلات مالی سدی در برابر رونق ورزش باشد.

وی هم چنین با اشاره به اینکه روحیه ورزشکاری مهمترین راه مبارزه با مشکلات است، افزود: مسئله مهمی که وجود دارد این است که برخی مواقع سلایق شخصی در امر ورزش وارد می شود که این عامل یکی از آفات مهم امر ورزش است.

رضا هاشمیان، فرهنگی و پیشکسوت امر ورزش هم در این جلسه از اینکه این کمیسیون برای اولین بار در تاریخ شورای اسلامی شهر چادگان برگزار می شود تشکر کرد و گفت: شهرداری چادگان باید یک مسئول امور ورزش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان چادگانی در مسابقات استانی و کشوری رشته دو و میدانی حائز رتبه های برتر هستند، ابراز داشت: از ظرفیت دانش آموزان چادگانی می توان برای پرورش قهرمانان ملی استفاده کرد.

یکی از ورزشکاران حاضر در جلسه با اشاره به اینکه آب و هوای شهر چادگان از بسیاری از اردوگاه  های ورزشی داخلی و خارجی مطلوب تر است، گفت: در سال های گذشته باشگاه های سپاهان اصفهان و ذوب آهن اردوهای خود را در چادگان برگزار می کردند که متاسفانه در چند سال گذشته این اتقاق رخ نداده است. درصورتی که باشگاه های حرفه ای و ملی اردوهای خود را در چادگان برگزار کنند علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور بازدهی ورزشکاران هم افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه صحبت خود از مسئولان خواست اردوگاه  های ورزشی در چادگان احداث شود.

ورزشکار دیگری با اشاره به اینکه امروزه به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه می شود، گفت: با توجه به اینکه به خاطر شرایط آب و هوایی شهر چادگان که بسیار مطبوع است و نمی توان در این شهر کارخانه های آلاینده را احداث کرد، باید از مزیت های نسبی مانند ورزش و گردشگری استفاده های اقتصادی برد.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه هدف گذاری و لحاظ برنامه های اجتماعی را مهمترین عامل پیشرفت ورزش شهر دانست و گفت: باید برنامه جامع نیاز های ورزشی شهر چادگان تدوین شود و آموزش ها و روش های مناسب ارائه طرح های ورزشی در این طرح ها دیده شود.

وی ادامه داد: در طرح تفصیلی شهر نیز باید توجه به امر ورزش و افزایش سرانه ورزشی اعمال و توجه شود.

غلامرضا لطفی همچنین با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر پیگیر مشکلات ورزشکاران خواهد بود، گفت: هرکسی با هر توان مالی و در هر زمانی باید بتواند ورزش مورد علاقه خود را انجام دهد.

ایرج نجاری، عضو شورای اسلامی شهر چادگان هم در این جلسه ضمن تشکر از احساس مسئولیت ورزشکاران برای پیگیری مشکلات حوزه ورزش، افزود: از تمام توان جوانان برای اعتلای شهر چادگان و سلامت اجتماعی شهر استفاده خواهیم کرد و همچنین کارگروه ورزش، بازوی توانمند شورای شهر خواهد بود.

 

انتهای پیام/م 

 

ساخت بوستان بانوان یکی از اساسی ترین نیازهای چادگان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.