سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

امنیت سرمایه‌گذاری در ایران تضمین‌شده است

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه تراز تجاری کشور با جذب سرمایه‌گذاری خارجی افزایش می‌یابد گفت : امنیت سرمایه‌گذاری در ایران تضمین‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران با محوریت استان سمنان با اشاره به اینکه تراز تجاری کشور با جذب سرمایه‌گذاری خارجی افزایش می‌یابد گفت : جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از مهم‌ترین منابع مالی در کشورهای توسعه‌یافته است و باید به تحقق این موضوع اهتمام ویژه‌ای بورزیم.


وی بابیان اینکه اکنون امنیت سرمایه‌گذاری در ایران تضمین‌شده است افزود : با جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌توان ایده‌های جدید اقتصادی و فناوری‌های نوین را در سطح بین‌المللی شناسایی و در توسعه کشور و رونق تولید به‌کارگیری کرد.

 

رونق بازارهای صادرات محصولات داخلی یکی از رویکردهای مهم دولت


شافعی رونق بازارهای صادرات محصولات داخلی را یکی از رویکردهای مهم دولت برشمرد و گفت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور برای توسعه حمل‌ونقل ریلی ازجمله برنامه‌های بلندمدت دولت برای ارتقای رتبه‌بندی ایران در مقایسه با سایر کشورها در جهان است.


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی ایران با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفی اعم از تولید انرژی یکی از جذاب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در ایران به شمار می‌رود تصریح کرد: برخی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در ایران نیازمند اصلاح سازی است و تحقق این مهم می‌تواند میزان سرمایه‌گذاری را در کشور افزایش دهد.


انتهای پیام / ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.