سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام سومین تیم بهداشتی به منطقه زلزله‌زده

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی از اعزام سومین گروه تیم‌های بهداشتی به منطقه زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ و به نقل روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان همدان، دکتر محمد یگانه رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی در این خصوص گفت: تا به حال دو تیم متشکل از پزشکان، ماماها، کارشناسان مبارزه با بیماری ها و مهندسان بهداشت محیط محیط به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.

وی با اشاره به اعزام سومین تیم به استان کرمانشاه افزود: این گروه نیز مانند گروه‌های اول و دوم به مدت یک هفته در منطقه زلزله زده مانده و کار امداد‌رسانی بهداشتی را انجام خواهند داد.

یگانه خاطر نشان کرد: تا زمانی که شرایط این منطقه به حالت عادی برنگردد این معاونت کار اعزام نیرو و تجهیزات بهداشتی را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به متخصصین اعزامی به مناطق زلزله زده بیان کرد: ترکیب تیم های اعزامی را شامل نیروهای بهداشت محیط، مبارزه با بیماری های واگیر، ماما و پزشک است.

 رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی همدان از اقلام دارویی ارسالی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت:  شیرخشک، واکسن توام، واکسن MMR  ، سرم عقرب گزیدگی، سرم مارگزیدگی، کلر و مواد گندزدا از اقلام دارویی و بهداشتی مورد نیاز مناطق زلزله زده می باشد.

انتهای پیام/د.ا

سومین تیم بهداشتی به مناطق زلزله زده اعزام شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.