سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فضلی:

الگوی مقاومت امام خمینی(ره)، رمز پیروزی مردم سوریه، عراق و لبنان است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم سوریه، لبنان و دیگر کشور‌های محور مقاومت، به توسعه جبهه مقاومت یاری رساندند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست تخصصی تبیین گفتمان مقاومت و استکبارستیزی که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی که قلبش برای اسلام بتپد، بسیجی است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که انقلاب بر سه پایه قرآن، عترت و مردم استوار است. مردم در اندیشه امام (ره) جایگاه ویژه‌ای داشتند، همین مردمی که امروز به پا خاستند و جبهه مقاومت را با مجاهدت‌های پی‌در‌پی خود و در ۶ سال گذشته به اوج خود رساندند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز در بحث مقاومت، اطاعت صریح از امام مسلمین و نایب امام زمان (ع‍ج) شاهد هستیم و پیروزی‌های جبهه مقاومت، حاصل این اطاعت‌ها  و حضور بی‌بدیل  و سازمان‌یافته مردم در قالب بسیج جهان اسلام، است.

فضلی ادامه داد: شهدا و خانواده شهدا در سوریه و لبنان و دیگر کشور‌های محور مقاومت، با اطاعت از امامین انقلاب اسلامی و با دعای خیر خود، به توسعه جبهه مقاومت یاری رساندند. به خاطر حضور همین جبهه مقاومت است که دشمنان یکی پس از دیگری شکست می‌خورند و دیگر شاهد پیشروی‌های آنان در خاک سرزمین‌های اسلامی نیستیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مقاومت در یمن، عراق، سوریه و لبنان را ناشی از الگوی ارائه شده از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معرفی کرد و افزود: نتیجه مقاومت در جهان اسلام، پیروزی‌های بزرگ بر دشمنان است و این پیروزی‌ها با حضور مردمی در میدان‌های نبرد به دست آمده است.

فضلی با اشاره به رسالت امروز ما در قبال جبهه مقاومت گفت: باید از گذشته درس بگیریم و اتفاقات رخ داده در حوزه مقاومت اسلامی را ثبت و مستند کنیم. وقایع حوزه مقاومت و فرهنگ بسیجی باید ثبت و به مردم دیگر کشور‌ها منتقل شود و اگر نتوانیم ارزش‌های موجود در مقاومت را ثبت کنیم، در آینده نخواهیم توانست که از این ارزش‌ها دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: نباید در موضوع آشنایی نسل‌های امروز و آینده با ارزش‌ها، غفلت کنیم. همچنین باید مراقب حیله دشمنان باشیم، آنچنانکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسخ به نامه سردار سلیمانی، به ایشان و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت فرمودند که نباید از توطئه دشمنان غافل بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: باید با یک حرکت جهادی و انقلابی از این فرصت تاریخی و فرصت به دست آمده برای نشر فرهنگ مقاومت در سراسر جهان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.