سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۲۲ هزار مأموریت توسط اورژانس استان زنجان

اورژانس استان زنجان در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۲۲ هزار مأموریت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ زراعتچی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان زنجان گفت: طی هشت ماه نخست امسال، ۲۲ هزارو ۸۶۶ مأموریت توسط اورژانس استان زنجان انجام گرفته است.
زراعتچی با اشاره به اینکه تعداد مأموریت‎های شهری انجام شده در هشت ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۲۶۲ مورد است افزود: در همین مدت ۵ هزار و ۶۴۲ مأموریت جاده‎ای توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه در این هشت ماه تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی ۱۵ هزار و ۷۹۱ نفر اعلام شده است گفت : ۲ هزار و ۴۰۱ نفر هم در محل حادثه درمان شده‎اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان زنجان از انجام دو مورد زایمان داخل آمبولانس خبر داد و گفت: ۸ هزار و ۵۶۵ فقره مشاوره نیز به بیماران اورژانسی طی این مدت ارائه شده است.
زراعتچی با اشاره به اینکه تعداد مسمومیت‎ها با مونوکسید کربن طی هشت ماه نخست امسال ۴۲ نفر گزارش شده است افزود: ۵۷ مأموریت هم توسط اورژانس هوایی استان زنجان انجام شده است که در پی این مأموریت‎ها، ۸۱ نفر از بیماران خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‎اند.
گفتنی است ۱۳ نفر از بیمارانی که از طریق اورژانس هوایی استان زنجان خدمات دریافت کرده‎اند، بیمار سکته مغزی بوده‎اند.

 

انتهای پیام/ع

 

انجام ۵۷ ماموریت توسط اورژانس هوایی استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.