سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر طرح ساماندهی ناژوان:

اجرای طرح کاشت یک نهال به ازای هر تولد در پارک جنگلی ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان از اجرای طرحی با عنوان کاشت یک نهال به ازای هر تولد در باغی دراین پارک جنگلی خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن شفیعی با اشاره به راه‌اندازی مرکزی جدید برای توسعه منطقه ناژوان به منظور گسترش فرهنگ درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز شهر اظهار داشت: در همین خصوص باغی با طراحی و مصالح سنتی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال درپارک جنگلی ناژوان احداث شده است.

به گفته مدیرطرح ساماندهی ناژوان در اجرای طرح کاشت یک نهال به ازای هر تولد شهروندان اصفهانی  تا شش ماه پس از تولد فرزندشان فرصت دارند با مراجعه به باغ رویش، نهالی را به یادگار به نام فرزند خود دراین پارک جنگلی بکارند.

وی با اشاره به اینکه درمرحله اول این مجموعه کاشت نهال‌ها برای تولد نوزادان در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین مراحل بعدی برای مشاهیر، گردشگران خارجی، زوج ها و غیره پیش بینی شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه والدین می توانند برای کاشت نهال در ایام هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و جمعه و روزهای تعطیل  هشت الی ۱۴ به صورت حضوری به باغ رویش مراجعه  کنند، تاکید کرد: پس از کاشت نهال، مردم می توانند از طریق سایت nazhvanpark.ir از روند نگهداری و رشد نهال اطلاع پیدا کنند.

 

انتهای پیام/م

 

طرح کاشت یک نهال به ازای هر تولد در ناژوان اجرایی شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.