سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدری در نطق میان دستور:

دولتمردان باید با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای در جهت رفع مشکلات کشور همت کنند

نماینده بوشهر گفت: دولتمردان باید با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای و با اتحاد و انسجام در جهت رفع مشکلات کشور همت کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 5 آذر96) در نطق میان دستور اظهار کرد: دولتمردان امروز باید با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای و با اتحاد و انسجام در جهت رفع مسائل و مشکلات کشور همت کنند و همه ظرفیت‌های کشور را به کار ببندند تا مشکلات تولید و اشتغال به عنوان ابرچالش کشور مرتفع شود.

وی ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان غرب کشور گفت: از همه ارکان اجرایی کشور می‌خواهیم با توجه به فرارسیدن فصل سرما، نهایت امداد و همکاری با زلزله زدگان را مورد توجه و اولویت خود قرار دهند.

خدری تصریح کرد: امروز بخش قابل توجهی از هموطنان ما گرفتار تصمیمات و اقدامات غلط موسسات مالی و اعتباری که مجوز فعالیت‌شان را از طرف بانک مرکزی گرفته‌اند، هستند و باید هرچه سریع‌تر در جهت رفع دغدغه‌های آنها و مطالباتشان اقدام شود.

نماینده مردم بوشهر با تأکید بر اینکه دیگر نمی‌توان با گفتار درمانی در جهت حل مسائل جدی و مشکلات کشور گام برداشت، افزود: اگر مردم امروز در خیابان‌ها خواسته‌های خود را مطالبه می‌کنند، به این معناست که از نمایندگان ناامید شده‌اند و ما نمایندگان باید با اقدامات خود اعتماد را به مردم برگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه ویژه به‌آموزش و پرورش و بهبود معیشت فرهنگیان می‌توانم بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم را حل کرد.

خدری در پایان اشاره‌ای به مشکلات حوزه انتخابیه خود کرد و خواستار رسیدگی مسئولان به این مسائل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.