سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات جان دو شهروند گرفتار شده در کویر نهبندان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از نجات جان دو شهروند گرفتار شده در کویر نهبندان توسط پلیس استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سرهنگ سرفرازی،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر گرفتار شدن دو نفر از شهروندان با خودرو در رمل و درخواست امداد رسانی،سه اکیپ از مأموران یگان تکاوری 103 دهسلم نهبندان به کویر اعزام شدند .

وی افزود: از آن جایی که اطلاع دقیقی از محل افراد گرفتار شده در کویر در دست نبود تمامی مسیرهای منتهی به جاده اصلی بررسی شد که موردی مشاهده نشد و با تاریکی هوا امکان ردزنی و شناسایی محل سخت تر شد که با پیگیری به عمل آمده و اقدامات فنی محل آنان مشخص شد و نیروها جهت امداد رسانی اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:مفقود شدگان در بین رمل های صعب العبور و پنج کیلومتری جاده خاکی چاه شیلر در حالی که خودروی آنان در شن و رمل فرو رفته بود مشاهده شدند که خودروی آنان از رمل خارج شد.

سرهنگ سرفرازی افزود : با اقدام به موقع پلیس جان این دو فرد که از اهالی استان کرمان بودند و بر اثر اشتباه وارد کویر شده بودند از مرگ حتمی نجات یافت و پس از امداد رسانی و توجیه توسط پلیس به مسیر خود به سمت کرمان ادامه دادند .
انتهای پیام/ب


دو شهروند گرفتار شده در کویر نجات پیدا کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.