سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۶۲ مربی بهداشت در مدارس زنجان

رئیس اداره سلامت آموزش‌وپرورش زنجان از فعالیت ۶۲ مربی بهداشت در مدارس استان زنجان خبر داد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مقدمی رئیس اداره سلامت آموزش‌وپرورش زنجان در از فعالیت ۶۲ مربی بهداشت در مدارس استان زنجان خبر داد و افزود:امسال تعداد مربیان بهداشت در مدارس استان زنجان ۲ برابر شده است، و این تعداد مربی بهداشت مدارس ابتدایی را به‌طور کامل پوشش می‌دهند.

وی اظهار کرد: طرح‌های بهداشتی وزارت آموزش‌وپرورش توسط مربیان در مدارس استان زنجان اجرا می‌شود و تاکنون هم عملکرد این مربیان در ارتقای سلامت دانش آموزان بسیار مؤثر بوده است.

رئیس اداره سلامت آموزش‌وپرورش استان افزود: در مدارس استان زنجان کمبود مربی بهداشت و مراقبان سلامت دانش‌آموزان احساس می‌شود و باید تعداد این مربیان در مدارس افزایش یابند چراکه وجود این تعداد مربی بهداشت پاسخگوی نیاز‌ها در مدارس نیست.
مقدمی ادامه داد: مربیان بهداشت مسئولیت اجرای برنامه‌ها برای ارتقای سلامت دانش‌آموزان را بر عهده‌دارند که بیشتر این مربیان بیش از ۳۰ ساعت در هفته در مدارس ابتدایی حضور دارند.
وی تاکیدکرد: مربیان بهداشت آموزش‌های لازم برای پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و معاینات شپش سر را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول ابراز کرد: سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌ها است که اجرای آن در همه مدارس ابتدایی استان زنجان هرسال انجام می‌شود.

مقدمی تصریح کرد: مربیان بهداشت در راستای ارتقای سلامت روحی و روانی دانش آموزان هم برنامه‌های لازم را در دستور کاری خوددارند چراکه سالم بودن دانش آموزان در ارتقای یادگیری آن‌ها بسیار مهم و مؤثر است.
انتهای پیام/ر


تعداد مربیان بهداشت در مدارس استان زنجان ۲ برابر شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.