سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان:

محورهای گنجنامه و تویسرکان موقتآ مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: شرایط ترافیکی استان عادی هستندفقط محورهای گنجنامه وتویسرکان موقتآ مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه هم‌اکنون سطح جاده‌ها خشک است، گفت: تمامی راه‌های استان همدان باز و شرایط ترافیکی در آن عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد کولاک در گردنه‌های استان همدان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته در گردنه‌های گرمک در محور رزن- آوج، گردنه همه‌کسی در همدان- سنندج، گردنه اسدآباد در محور همدان- کرمانشاه و گردنه گرین در محور نهاوند- نورآباد به‌طور مقطعی بارش داشته که بلافاصله عملیات نمک‌پاشی صورت گرفت. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خاطر نشان کرد: انجام عملیات برف‌روبی در گردنه گرمک، تصریح کرد: در طول اجرای عملیات برف‌روبی وقفه‌ای در تردد خودروهای عبوری ایجاد نشد و ترافیک عادی جریان داشت. 

رودباری ادامه داد: از آماده‌باش 250 راهدار و 24 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در تمامی راهدارخانه‌های گردنه‌ها و نقاط صعب‌العبوری که برف و کولاک وجود داشت، نیروهای راهداری مستقر شده است. 

وی تاکید کرد:شن و نمک و تجهیزات برف‌روبی در راهدارخانه‌های استان آماده شده است، افزود: طبق سنوات گذشته به علت بارش برف و کولاک، محور تویسرکان- گنجنامه به شکل موقت مسدود شده و لازم است رانندگان نیز از مسیرهای جایگرین استفاده کنند. 

انتهای پیام/ب

تمامی محورهای همدان باز است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.