سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ذلت داعش تا عزت سردار سلیمانی + فیلم

ویدئویی از صحنه‌های جنایت داعش تا پیروزی مقتدرانه سربازان سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعش به عنوان پدیده شوم قرن از سال 2014 میلادی در کشورهایی چون عراق و سوریه پا به عرصه وجود گذاشت. اعضای این گروهک تکفیری وحشیانه به جان مردم بی‌گناه افتادند و با قتل و غارت و تعرض خواب را بر چشم مردم جهان حرام کردند؛ حیوانات انسان‌نمایی که دنیا را به خاک و خون کشیدند.

جنایات آنها به جایی رسید که کشورهایی چون ایران، روسیه و لبنان شرایط منطقه را وخیم دیدند و به مبارزه و مقابله با داعش پرداختند. نیروهای سپاه پاسداران کشورمان، حزب‌الله لبنان، ارتش روسیه  و نیروهای خودجوش مردمی مدافعان حرم، حشدالشعبی، فاطمیون و زینبیون  همه دست به دست هم دادند تا این غده سرطانی را برای همیشه از جان جهان خارج کنند. در این میان نقش سردار سلیمانی فرمانده دلیر و غیور ایران زمین در این مبارزات بسیار ویژه و پررنگ بود.

پس از شهادت سرباز بی‎سر شهید محسن حججی به دست نیروهای تکفیری، حاج قاسم سلیمانی طی سخنرانی که درباره این شهید داشت گفت  تا سه ماه دیگر انتقام این شهید بزرگوار را خواهد گرفت. 

و حالا با گذشت زمانی کمتر از سه ماه، سردار به وعده صادقانه خود جامه عمل پوشاند و طی آخرین عملیات ضد تروریستی در بوکمال  به سیطره داعش پایان داد و این لکه ننگ را از پیشانی انسانیت پاک کرد.

 ویدئوی زیر بخشی از جنایات خونین داعش و مقاومت تمام قد رزمندگان را در مقابل آنها نشان می‌دهد. لحظه‌های تاریخی  یکی از شیرین‌ترین و به یاد ماندنی ترین پیروزی‌های اسلام در برابر کفر که هرگز فراموش نخواهد شد. 

انتهای پیام/

وعده سردار سلیمانی با نابودی داعش محقق شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
روحت شاد سردار سرافراز من ، هر روز به یادتم
مصطفی ارکار
۰۱:۱۷ ۱۷ دی ۱۳۹۷
حاج قاسم خدا قوت تاتوهستی ما راحتیم
محمد
۱۹:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۶
درودخدابرحاج قاسم سلیمانی