سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبحانی‌فر به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

نشست فصلی اعتدال و توسعه با حضور نوبخت و واعظی برگزار شد

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از برگزاری نشست فصلی تشکل متبوعش با حضور محمود واعظی و محمدباقر نوبخت خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری نشست فصلی تشکل متبوعش خبر داد و اظهار کرد: نشست فصلی حزب اعتدال توسعه اخیرا با حضور دبیرکل، معاون سیاسی، اعضای شورای مرکزی، روسای کانون‌ها و دبیران استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به تشریح مرامنامه تشکل متبوعش در این نشست از سوی محمدباقر نوبخت، ادامه داد: این جلسه با محوریت ضرورت آموزش‌های دورن حزبی برگزار شد.

سبحانی‌فر از امضای تفاهم نامه‌ای میان سازمان جوانان و کانون اساتید دانشگاهی حزب اعتدال و توسعه خبر داد و در این مورد تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه کانون اساتید دانشگاهی آموزش‌های لازم را به جوانان حزب می‌دهند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ضرورت جوانگرایی و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های جوانان را یکی دیگر از محورهای مورد بحث اعضا در این نشست فصلی بیان کرد و گفت: جوانان و زنان باید بتوانند در بخش‌های مختلف جامعه تاثیرگذار باشند.

وی به بخش‌های از سخنرانی محمود واعظی معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه در این نشست اشاره کرد و ادامه داد: آقای واعظی اعلام کرد که دولت سعی کرده براساس مشی اعتدال در بحث انتصاب مدیران فراجناحی عمل کند.

سبحانی‌فر تاکید کرد: همچنین در این نشست اعضا معتقد بودند که با توجه به فضای بین‌المللی باید آرامش موجود در کشور را حفظ و تقویت کنیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه یکی دیگر از محورهای مورد بحث در این نشست فصلی را پیروزی جبهه مقاومت بر داعش بیان کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی در بالاترین میزان اقتدار در منطقه قرار دارد و این اقتدار موجب شد تا بساط داعش برچیده شود.

وی درباره زمان برگزاری کنگره تشکل متبوعش، گفت: در جلسه گذشته شورای مرکزی حزب، اساسنامه که مورد بازنگری قرار گرفته بود، تصویب شد.

سبحانی‌فر خاطر نشان کرد: زمان قطعی کنگره هنوز مشخص نشده است اما احتمالا در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

جزئیات نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.