سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا نابودی کامل نظام سلطه از پای نخواهیم نشست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ما تا آخر ایستاده‌ایم و تا نابودی کامل دشمنان و اضمحلال نظام سلطه از پای نخواهیم نشست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان بروجنی گفت: راه شهادت، راه حقیقت و سرافرازی و راه کرامت و رسیدن به درجات بلند انسانی است.

وی تأکید کرد: ما امروز با تبریک به این شهید عزیز برای رسیدن به این جایگاه بالا، پیمان می‌بندیم که یک لحظه از راهی که شهدا پیش پای ما گذاشته‌اند کوتاه نیاییم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد خطاب به شهید مدافع حرم علیرضا جیلان اظهار داشت:‌ ای شهید! در نزد خدای متعال شهادت بده که ما تا آخر ایستاده‌ایم و تا نابودی کامل دشمنان و اضمحلال نظام سلطه و ریشه‌کن کردن آمریکا و صهیونیست و اذنابش از پای نخواهیم نشست.

نکونام ادامه داد: خواسته شهید علیرضا جیلان و دیگر شهدا از ما این است که مثل آنها، قوی، مؤمن، شجاع، زاهد و دل کنده از دنیا و پیوسته به خدا باشیم.

وی اضافه کرد: توطئه گران، منافقان و مستکبران بدانند که این مردم یک لحظه از باور‌ها و ارزش‌هایشان کوتاه نمی‌آیند و در این مسیر محکم و مقاوم ایستاده‌اند.

گفتنی است: شهید علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم متولد ۲۸ بهمن ۱۳۶۲ در شهر بروجن و دارای یک فرزند خردسال پسر می‌باشد که در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه و به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهر بروجن (مرکز شهرستان بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

ما تا آخر و تا نابودی کامل دشمنان ایستاده‌ایم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.