سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز فیزیوتراپی در بیمارستان شهدا

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از افتتاح مرکز فیزیوتراپی در محوطه بیمارستان شهدا شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

 فرزین معتمدی  معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  در  گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه با توجه به اینکه در حوادث ، جامعه آسیب دیده نیاز به ارائه خدمات توانبخشی دارند و زیرساختهای ارائه این خدمات در شهرستان سرپل ذهاب تخریب شده بود  جمعت هلال احمر کرمانشاه اقدام به تاسیس مرکز فیزیوتراپی با حضور  صفاریه معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور  نمود.



وی گفت: این اقدام با هدف  بازتوانی پس از شکستگی ها ، کاهش درد و شروع زودتر حرکت و بازگشت به زندگی سریعتر انجام می شود گفت:با توجه به هزینه زیاد خدمات توانبخشی و عدم دسترسی عموم مردم به فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی ، این خدمات توسط پرسنل مجرب توانبخشی جمعیت بصورت رایگان ارائه می گردد .

معتمدی ادامه داد:همچنین انواع مچ بند ، زانو بند ، کمربند طبی و فیلادلفیای طبی  به رایگان براساس نظر پزشک یا کارشناسان فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی ارائه می گردد.

معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: این خدمات توسط جمعیت هلال احمر با همکاری انجمن فیزیوتراپی ایران ارائه می گردد و ۴ تخت همزمان با دستگاه های پیشرفته خدمات دهی را از عصر امروز شروع کردند و با استقبال قابل توجه بیماران و پزشکان متقاضی خدمات مواجهه شدیم.

انتهای پیام/ز



ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.