سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: هرکسی بطری را داخل دروازه فولاد برد، نامش را اعلام کنند

سرمربی فولاد خوزستان در مورد پیدا شدن بطری‌ای مشکوک درون دروازه این تیم واکنش نشان داد.

اکبر پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان بیان کرد: خدا را شکر توانستیم در یک بازی خارج از خانه دیگر به پیروزی برسیم و امیدوارم روند صعودی مان در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

او افزود: در نیمه نخست حملات زیادی کردیم و به بازی مسلط بودیم اما در نیمه دوم شرایط ذوب آهن بهتر شد و آن هم به دلیل میزبانی این تیم بود اما خوشحالم که توانستیم برای دومین هفته پیاپی به برد برسیم. بازیکنان روحیه جنگندگی و همدلی خوبی دارند و همین موضوع سبب نتیجه گرفتن تیم می شود.

پورموسوی در خصوص شرایط خوب فولاد ادامه داد: زمانی که مدیرعامل شرکت فولاد پس از برد پیام می دهد، این موضوع سبب بالارفتن روحیه تیم می شود و خیلی خوشحال هستم که فولاد در حال رسیدن به شرایط آرمانی اش است. هدف ما خوشحال کردن دل مردم خوزستان است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این مهم برسیم.

سرمربی فولاد درباره ایجاد حواشی در دقایق پایانی خاطرنشان کرد: در دقایق آخر همیشه هیجان زیادی وجود دارد و زمانی که حامد لک توپ را گرفت، محمدزاده ضربه ای به او زد که داور هم برای تمام کردن حواشی هر 2 بازیکن را اخراج کرد و مشکل خاصی پیش نیامد.

پورموسوی در پایان درمورد پیدا شدن مایع ای مشکوک درون دروازه فولاد خوزستان، تصریح کرد: این مسائل خنده‌دار است و حامد لک با 2-3 تاخیر وارد زمین شد و اگر ظرفی دست او بود، همه آن را می دیدند. مسئولان فیلم بازی و دروازه فولاد را نگاه کنند و هرکسی این کار را انجام داد، اسمش را اعلام کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی فولاد پس از بازی با ذوب آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.