سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین بانوان کماندار فارس

نفرات برتر بانوان کماندار فارس معرفی شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هشتمین دوره مسابقات تیراندازی با کمان بانوان استان فارس به منظور شرکت در رقابت‌های کشوری برگزار شد و نفرات برتر شناخته شدند.

 مسابقات تیراندازی با کمان بانوان فارس که شنبه در شهرستان مرودشت برگزار شد ۶۵ کماندار در رشته ریکرو و کامپوند در چهار رده سنی با هم به رقابت پرداختند.

در رشته کامپوند رده سنی بزرگسالان، زهرا مرادیان از جهرم نشان طلا گرفت، فریده شمسی و فاطمه توکلی از شیراز به ترتیب موفق به کسب نشان نقره و برنز شدند و در رده جوانان مژده کشاورز از شیراز و طیبه تقی زاده از جهرم اول و دوم شدند.

همچنین در همین رشته و در رده نوجوانان، نگار رحمانیان و فاطمه تقی زاده از جهرم به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و در رده نونهالان آنوشا امینی از ارسنجان عنوان نخست را کسب کرد، ملیکا قنبری از شیراز بر سکوی دوم ایستاد و ویانا منصوری هم از شیراز سوم شد.

در رشته ریکرو رده بزرگسالان، زهره رابو، طیبه ریحانی و مریم خادمی هر سه از شیراز مقام اول تا سوم را بدست آوردند، در رده جوانان محدثه زارع از شیراز بر سکوسی نخست قرار گرفت، مریم فروزان از شیراز و آنیتا دهقانیان از مرودشت در رده نوجوانان اول و دوم شدند.

همچنین در رده نونهالان آوا موچانی از شیراز نشان طلا گرفت، دریا فلاحی از شیراز دوم شد و پرنیان خورشیدی هم از شیراز به نشان برنز دست یافت.

انتهای پیام/ن

نفرات برتر بانوان کماندار فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.