سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ماموران ناجا باید در خط ولایت فقیه حرکت کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : ماموران ناجا باید در خط و راه ولایت فقیه حرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ماموران ناجا باید در خط و راه ولایت فقیه حرکت کنند گفت : پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی ملت ایران در هر آزمون از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است لذا باید با وحدت و انسجام در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام کوشا باشیم.

وی افزود : امروز دشمن با هر حربه ای برای فرپاشی امت اسلامی استفاده می کند لذا باید با همدلی و اتحاد، استکبار را از رسیدن به اهداف شوم مایوس کنیم که نیروهای انتظامی و نظامی در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: نیروی انتظامی در غم و شادی شریک مردم است و این همدلی را در بحث رسیدگی به زلزله زدگان کرمانشاه به وضوح می توان مشاهده کرد که حضور موثر پلیس و نیروهای امدادی توانست مرهی بر دل هموطنان داغدیده باشد.

 وی با بیان اینکه پیروزی محور مقاومت بر استکبار که در منطقه با ایجاد مزاحمت به دنبال اهداف شوم خود بودند را مدیون نیروهای انقلابی هستیم، ابراز داشت: این مزد فداکاری های مدافعان حرم و عزاداری های خالصانه برای سالار شهیدان و همایش عظیم پیاده روی اربعین بود.

انتهای پیام / ه


دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با نماینده ولی فقیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.