سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین در آبادان

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت:کارگاه آموزشی پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین و مهمات عمل نشده فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ غلامرضا صدیق‌راد مدیرکل بهزیستی خوزستان با اعلام این خبر افزود: این کارگاه با هدف ارائه شیوه‌های نوین آموزشی به مسوولان مربوطه در ادارات بهزیستی استان‌های آلوده به مین به منظور کاهش معلولیت‌ها و تلفات ناشی از انفجار مین و مهمات عمل نشده با همکاری صندوق بین‌المللی صلیب سرخ برگزار می‌شود.

  وی گفت: جامعه هدف این کارگاه، معاونان پیشگیری و کارشناسان پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین و مهمات عمل نشده، ادارات بهزیستی استان‌های آلوده به مین کشور شامل استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، ایلام و خوزستان هستند.

  مدیرکل بهزیستی خوزستان افزود: همچنین رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های آلوده به مین خوزستان از جمله شوش، دشت آزادگان، هویزه، آبادان و خرمشهر در این کارگاه دو روزه حضور می‌یابند.

  صدیق‌راد گفت: در این کارگاه منطقه‌ای تلاش می‌شود که با افزایش آگاهی و ارائه شیوه‌های نوین آموزشی به مسئولان مربوطه به ادارات بهزیستی مناطق آلوده به مین کشور، آگاهی مردم ساکن در این مناطق را در برخورد با مهمات و قطعات مشکوک یا تردد از مناطق مشکوک به وجود مین افزایش یابد.

  وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز از فردا در هتل کاروانسرای آبادان و با حضور هیاتی از صلیب سرخ و مسئولان مربوطه ادارات بهزیستی مناطق آلوده به مین کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.