سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ آموزشگاه رانندگی در سطح استان ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از وجود ۲۲ آموزشگاه رانندگی در سطح استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ محسن ناصری اعلام کرد: برابرابلاغیه صادره از پلیس راهور ناجا و در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث از تاریخ اول آذر ۹۶ثبت نام برای اخذ گواهینامه رانندگی نیازمند کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.

وی با اشاره به آمادگی ۲۲ آموزشگاه در سطح استان برای ثبت نام از متقاضیان گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت سربازی، گفت: حذف شرط وضعیت خدمت نظام وظیفه برای گرفتن گواهینامه رانندگی شامل انواع گواهینامه پایه سوم، دوم، یکم، ویژه و موتورسیکلت نیزمی شود.

ناصری افزود: این طرح شامل آن دسته از دارندگان گواهینامه هایی که به دلیل انجام ندادن خدمت سربازی نتوانسته اند گواهینامه خودرا تمدید کنند نیز شامل خواهد شد و با اجرایی شدن این طرح شرط نیاز به کارت پایان خدمت سربازی در زمان تمدید و تعویض گواهینامه نیز حذف می شود.

وی اضافه کرد متقاضیان درزمان نام نویسی بایدسایرشرایط عمومی و اختصاصی برای اخذگواهینامه رانندگی را دارا باشند و پس از ارائه گواهی سلامت جسمی و روانی از مراجع صلاحیت دار و ارائه سایر مدراک هویتی اجازه شرکت دردوره های تئوری و عملی رانندگی را پیدا خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان گفت: این طرح مورد استقبال افرادی که تاکنون به علت نداشتن کارت پایان خدمت سربازی موفق به دریافت گواهینامه نشده اندقرارگرفته است.

انتهای پیام/اس

وجود 22 اموزشگاه رانندگی در استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد حسین میرزایی
۲۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
بله