سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شبکه بهداشت تنگستان:

تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شود

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تنگستان گفت: تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس صبح شنبه در کارگروه شهرستانی مدیریت بهداشت و درمان در حوادث و بلایا اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگروه همفکری، ایجاد آمادگی و تعامل بین اعضای تیم‌های مدیریت بحران و ارائه بحث های تخصصی در خصوص تغذیه، بهداشت روان و اسکان در شرایط اضطراری است.

وی اطلاع از آخرین و موثرترین اقدامات در کنترل و مدیریت شرایط بحرانی ناشی از حوادث و بلایا را با اهمیت دانست و گفت: داشتن برنامه و برگزاری مانورهای ویژه مدیریت بحران نقش موثری در آمادگی نیروها در مواقع بروز حوادث و بلایا دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تصریح کرد: باید نیازسنجی و برآورد تجهیزات مورد نیاز برای ارائه در شرایط بحرانی انجام شود.

وی بیان داشت: تامین تجهیزات و در اختیار داشتن آن نقش موثری در ارائه اقدامات مطلوب و به موقع به حادثه دیدگان ناشی از حوادث و بلایا دارد و لازم است نسبت به نیاز سنجی و تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام لازم راصورت دهیم.

مقدس ضمن تاکید بر اختصاص اتاق مخصوص برای ستاد حوادث غیر مترقبه و استقرار تجهیزات مورد نیاز در آن گفت: به زودی ابلاغ‌ها و شرح وظایف اعضای کمیته مقابله با بلایا در شبکه مشخص و به آنان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/پ

تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.