سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 22 هزار نفر از اردبیل در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اعزام 22 هزار نفر از استان اردبیل در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی  معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سال گذشته و امسال ۲۲ هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیج محلات و مساجد در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب و جنوب کشورمان برای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت اعزام شده‌اند.

وی افزود: در سال گذشته و امسال 22 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیج محلات و مساجد در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب و جنوب کشورمان برای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت اعزام شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه حضرت عباس(ع) با اعزام کاروان‌های محرومیت‌زدایی و اردوهای جهادی به مناطق محروم استان پروژه‌های محرومیت‌زدایی و مرمت و بهسازی و رنگ آموزی 102 مدرسه توسط بسیج دانش‌آموزی و 69 میلیون تومان به صورت اردوی جهادی با همکاری آموزش و پرورش انجام شده است.

عبدی بیان کرد: از کارهای بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در روستاها می‌توان به ساخت 13 باب غسال‌خانه در روستاها با 14 میلیون تومان، یک باب خانه عالم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با 35 میلیون تومان، تکمیل 24 باب خانه محروم با 123 میلیون تومان، ساخت و تکمیل 37 باب مساجد و حسینیه و مهدیه 909 میلیون تومان و آب رسانی به 6 روستای محروم با 113 میلیون تومان اشاره کرد.

وی نقش حلقات شجره طیبه صالحین را در جامعه کنونی بسیار موثر دانست و افزود: حلقه‌های شجره طیبه صالحین در تمامی پایگاه‌های بسیج اقشار برای تولید قدرت نرم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است و از برنامه‌های جداگانه بسیجیان دیدار با خانواده معظم شهدا در طول سال، برگزاری یادواره شهدای والامقام به به صورت پایگاهی، حوزه‌ای، شهرستانی و استانی و برگزاری برنامه تاثیرگذار آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها در درب منازل شهید است.

 

انتهای پیام/ح

اعزام دانش آموزان اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.