سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ورزش و جوانان آبپخش:

ورزش‌های همگانی در آبپخش توسعه می‌یابد

رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش گفت: ورزش‌های همگانی در بخش آبپخش توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالعزیز محمدحسین‌پور گفت : ورزش مهمترین عامل نشاط و سرزندگی مردم است و باید نسبت به توسعه آن در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: ورزش، از بروز آسیب‌های اجتماعی در جوانان جلوگیری می‌کند و باعث پویایی و رشد جسمی و روحی آنها می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش، توسعه ورزش‌های همگانی را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به ماشینی شدن سبک زندگی مردم و عدم تحرک لازم، توسعه ورزش‌های همگانی امری اجتناب ناپذیر است.

وی بیان داشت: توسعه ورزش های همگانی در بخش آبپخش از اولویت های اداره ورزش و جوانان است که با هماهنگی شورای اسلامی بخش و شهر و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی نسبت به اجرای آن تلاش می‌کنیم.

محمدحسین‌پور از برگزاری ورزش صبحگاهی در روزهای جمعه در شهر آبپخش خبر داد و افزود: در راستای ترویج ورزش همگانی در بخش، اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک خضراء شهر آبپخش کرده ایم که با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری هیئت کونگ‌فوتوآ، شورای اسلامی شهر آبپخش، نائب رئیس بانوان اداره ورزش و جوانان در روزهای جمعه هر هفته از برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد خانواده های آبپخشی از این طرح استقبال بیشتری کنند.

محمد حسین پور از همکاری تماری رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر، بنافی مسئول کونگ‌فوتوآ و تماری نائب رئیس بانوان اداره ورزش و جوانان آبپخش در اجرای این برنامه مفرح قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

ورزش‌های همگانی در آبپخش توسعه می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.