سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج بیگی: خسارت وارد شده به تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا باید جبران شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:هزینه های زیادی برای بازی در کشور ثالث متحمل شدیم و باید خسارت وارد شده به تیم ما جبران شود.

محمد رضا حاج بیگی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت مدیرعاملی پرسپولیس اظهار کرد: گرشاسبی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است و امور باشگاه را تا پایان فصل انجام می دهد. 

گرشاسبی تا پایان فصل سرپرست باشگاه است 

او درباره انتخاب مدیرعامل در جلسه هیئت مدیره بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و تاکنون با هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی تیم صحبت نکردیم. گرشاسبی کارهای  باشگاه را تا پایان فصل انجام می دهد و مشکلی در این باره وجود ندارد.

از تجربیات طاهری در بخش صنعت استفاده می شود 

عضو هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت طاهری گفت: طاهری یکی از مدیران موفق در بخش صنعت هستند و به طور حتم از تجربیات او در این بخش استفاده می شود.

در حق تیم ما برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کم لطفی شد 

حاج بیگی درباره اینکه کنفدارسیون فوتبال آسیا رای به میزبانی نمایندگان ایران از کشورهای عربستان و امارات داده است، تصریح کرد: به هر حال  در حق تیم های ایرانی جفا شد و تیم ما موقعیت خوبی داشت تا قهرمان آسیا شود اما با کم لطفی این فرصت را از دست دادیم.

او ادامه داد:  بازی برابر تیم های عربستانی در کشور ثالث علاوه بر محرومیت هواداران،  هزینه های زیادی برای ما در برداشت. همچنین از لحاظ مادی و معنوی هم لطمه خوردیم و امیدوارم خسارت وارد شده به تیم ما جبران شود. به هر حال عربستانی ها باید بدانند که امنیت در کشور ما برقرار است و حتی تیم ملی عراق بازی های مقدماتی جام جهانی را در ایران برگزار می کرد و این نشان دهنده امن بودن کشور ما دارد. به نظرم هزینه های ما در کشور ثالث باید جبران شود.

کمیته انضباطی باشگاه در مورد بیرانوند تصمیم می گیرد 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره مهلت 72 ساعته کمیته اخلاق برای برخورد با بیرانوند تصریح کرد: باشگاه وظیفه خود را می داند و کمیته انضباطی به موقع تشکیل جلسه می دهد تا در مورد رفتار بیرانوند تصمیم بگیرد. مسئولان باشگاه و بیرانوند از هواداران عذرخواهی کردند.

حاج بیگی اظهار کرد: اگر تشخیص داده شود که بیرانوند باید در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابد به طور حتم اعضای کمیته این دروازه بان را برای پاسخگویی احضار می کنند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند قرار است برای خدمت سربازی اش اقدام کند، بیان کرد: بیرانوند مشمول خدمت سربازی است اما این دروازه بان عضو تیم ملی است و راهکاری برای این موضوع وجود دارد.  

او در پایان درباره بازی پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: بازی سختی در خارج از خانه با پارس جنوبی داریم. به هر حال با درایت برانکو و تلاش بازیکنان می توانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.