سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم خبرنگاران کردستان قهرمان مسابقات فوتسال جام دهه وقف شد

تیم منتخب خبرنگاران کردستان با شکست دادن تیم منتخب اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج قهرمان مسابقات فوتسال جام دهه وقف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛همزمان با ایام دهه وقف و از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان یک دوره مسابقات فوتسال برگزار شد که در نهایت تیم منتخب خبرنگاران کردستان شامگاه جمعه با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

تیم منتخب خبرنگاران کردستان در بازی نخست خود با نتیجه 6 بر 3 تیم بهره‌وری اوقاف کردستان را شکست داد و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

در بازی فینال نیز تیم منتخب خبرنگاران کردستان به مصاف تیم اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج رفت که در یک بازی نفس‌گیر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف را شکست دهد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

توفیق مفاخری از خبرگزاری فارس، خبات ساعدی از نشریه کورده‌واری، فیض‌الله پیری از هفته‌نامه سیروان، صلاح‌الدین ساعدی از نشریه کورده‌واری، فرهاد شیری از هفته‌نامه به هیز، سامان محمدی از آژانس خبری کورده‌واری آنلاین و کیوان احمدی از روزنامه کیهان اعضای تیم منتخب خبرنگاران کردستان در این دوره از مسابقات بودند.

انتهای پیام/ د م

پیروزی تیم خبرنگاران کردستان در مسابقات فوتسال جام دهه وقف

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.