سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی‌تفاوتی پزشکان به جان دادن یک بیمار/ پرونده‌ای در هاله‌ای از ابهام +فیلم

مردی سراپا آغشته به خون وارد بیمارستانی در روسیه شد و آنطور که به نظر می‌رسید، پس از لحظاتی در کف راهروی بیمارستان مقابل چشمان کادر پزشکی جان داد، اما حقیقت ماجرا چه بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی که در رسانه‌های خارجی از لحظه جان دادن یک بیمار مقابل چشمان کادر پزشکی بیمارستانی در اسمولنسک روسیه، منتشر شده است، بازتاب وسیعی بین کاربران داشت.

در این فیلم نشان داده می‌شود که مردی به خاطر استفاده از مشروبات الکلی در روز تولدش با سه نفر درگیر شده است و پس از جراحت‌های فراوان حاصل از این زد و خورد، خود را به بیمارستان رساند.

او در راهروی بیمارستان با لباسی غرق در خون  حدود 20 دقیقه خود را کف راهرو می کشید و درخواست کمک می کرد ، چیزی که در این ویدئو به چشم می خورد، آمدن یک پزشک بالای سر اوست که بی تفاوت او را تنها می‌گذارد و می رود.

لحظاتی بعد تعدادی از کادر پزشکی اطراف بیمار جمع می‌شوند و ویدئو به پایان می رسد. اما حقیقت ماجرا چه بود؟ ولادیمیر ژوراولیوف یک پزشک عمومی که در آن بیمارستان فعالیت می کند، در مصاحبه با خبرنگار یکی از رسانه‌ها به عنوان پاسخی برای خانواده او که مدعی شده بودند، این مرد بر اثر بی توجهی پزشکان مرده است گفت: او فردی بسیار بی ادب بود که در حالت مستی با نیتی شوم به سمت یکی از خدمه حمله کرده و قصد آزار او را داشته است.

گذشته از آن، فیلمی که در رسانه ها پخش شده کامل نبوده و حدود 6 دقیقه از آن حذف شده که در نهایت موجب به وجود آمدن این شایعات شده است.

در فیلم کامل، پرستار به سمت او آمده و قصد کمک داشته است اما با توجه به وزن بالای بیمار که تقریبا به 100 کیلو می رسید، از کمک کردن به او ناامید شده و برای آوردن نیروی کمکی او را برای لحظاتی ترک کرده است.

این پزشک در ادامه صحبتهایش گفت: ما او را به بخش اورژانس منتقل کردیم و مراقبتهای لازم را از او به عمل آوردیم اما او یک روز بعد بر اثر جراحات جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

 ویدیویی از جان دادن یک بیمار کف راهروی بیمارستان جنجال به پا کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۶ دی ۱۳۹۶
واقعاتاسف برانگیزه
هوشنگ دستاران
۲۰:۴۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
کسی که از "مشروبات الکلی" استفاده میکنه و در نتیجه ی آن به دیگران آسیب میرسونه و عملِ منزجر کننده و وحشتناکِ "تاتو" رو روی بدنش انجام میده باید هم بمیره ، اینها مخلّ جامعه ان