سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی؛

محورهای شمالی آذربایجان شرقی لغزنده است

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: تمامی محورهای شمالی استان امروز به علت بارش برف لغزنده است و رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، قبل از سفر خودروهای خود را ایمن کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ جواد نامورانرئیس پلیس راه آذربایجان شرقی، افزود : هم اکنون در آزاد راه تبریز – زنجان و محورهای جلفا - مرند ، جلفا - سیه رود ، جلفا- خوی و مرند - خوی بارش برف گزارش می شود.


وی گفت : این محورها لغزنده است و حتما رانندگانی که قصد سفر برون شهری دارند وضع آج لاستیک وسایل نقلیه خود را بررسی کنند و ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ، برف پاک کن خودرو خود را آماده به کار نگه دارند.


رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت وسبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.


سرهنگ جواد ناموران خاطرنشان کرد : در شرایط برف و یخبندان ، رانندگی با سرعت مجاز، مناسب نیست؛ بلکه باید با سرعتی رانندگی کرد که آماده واکنش به خطرهای احتمالی را داشت.


وی توصیه کرد: در روزهای بارش و لغزندگی و یخبندان سطح راه ها، سفر نیاز به مدیریت دارد و باید قبل از تاریکی هوا انجام شود و تجهیزات زمستانی هم در خودروها لحاظ شود.


رئیس پلیس راه استان همراه داشتن زنجیر چرخ، پوشاک گرم ، آذوقه و مهم تر از آن، یادگیری نحوه استفاده از زنجیر چرخ را در شرایط برفی و یخ زدگی مهم برشمرد.

 انتهای پیام/خ

تمامی محورهای شمالی آذربایجان شرقی امروز به علت بارش برف لغزنده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.