سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج باعث تحول بخش‌های مختلف کشور شده است

خطیب موقت جمعه ایلام گفت: بسیج باعث تحول بخش‌های مختلف کشور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت‌الاسلام شمس‌الله سراج در خطبه‌های نماز جمعه ایلام بیان کرد: بسیج یکی از نهادهایی است که موضوع و شرایط اقتصادی مملکت را به‌درستی دریافت و با ورود خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی زحمات بسیاری کشیده است.

وی اظهارکرد: به‌واسطه حضور پر رنگ بسیج در دیگر عرصه‌ها ازجمله فرهنگ، اقتصاد و ... تحولاتی در این بخش‌ها به وجود آمده است.

سراج افزود: بسیج باید در جامعه امروز به‌ویژه در میان نسل جوان تقویت شود تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب با استقامت و اقتدار ایستادگی کنیم.

خطیب موقت جمعه ایلام اضافه کرد: بسیج در دانشگاه، مدارس و در بین اقشار مختلف مردم منشأ خیروبرکت بوده است و کار روشنگری را انجام می‌دهد.

سراج در ادامه با بیان اینکه حلقه‌های صالحینی که در بسیج شکل‌گرفته منشأ خیروبرکت بوده است، ادامه داد: به‌عنوان فردی که در حلقه‌های صالحین حضور داشته و از نزدیک در جریان امور هستم این حلقه‌ها در دانشگاه، مدارس و در بین اقشار مختلف مردم موثر بوده است و کار روشنگری توسط این حلقه‌ها انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ششم آذرماه سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) اشاره کرد و یادآورشد: این روز آغاز ولایت امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/ د

صحبت های خطیب موقت جمعه ی ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.