سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

پیگیری دانشگاه آزاد برای اصلاح مصوبه مجلس در آزمون دکتری

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزادگفت: پیگیر اصلاح مصوبه مجلس برای جداسازیم آزمون دکتری از سازمان سنجش است.

امیررضا شاهانی، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:  به داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 97 توصیه می کنم که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام خود را انجام دهند و اگر طرح 2فوریتی در مجلس به تصویب رسید دانشگاه آزاد طی  اطلاعیه جداگانه ای این مسئله را اعلام می کند.

شاهانی با بیان اینکه برگزاری آزمون دانشگاه آزاد از طریق سازمان سنجش است، افزود: در حال حاضر آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز سال 97 بر اساس قانون بوسیله سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود ولی مصاحبه های دوره دکترا بوسیله دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام عقب نمانند ، عنوان کرد:  داوطلبان باید با دقت درس های کارشناسی و کارشناسی ارشد را مطالعه کنند تا مفاهیم را به خوبی فرا بگیرند.

اجرای بورس فقط از طریق سازمان سنجش است

شاهانی یادآور شد: تمام داوطلبان بورس و اعزام باید در آزمون ورودی دوره دکترا (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۷ شرکت و حدنصاب اعلام شده بوسیله  دانشگاه یا  مؤسسه پذیرنده بورسیه را کسب کنند  ؛ بورسیه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.