سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توطئه استکبار با نابودی داعش نقش برآب شد

خطیب جمعه بافت گفت: نتیجه‌ی تبعیت بی‌چون‌وچرای از ولایت فقیه نابودی توطئه‌ی استکبار در منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت‌الاسلام مهدی زاده امام‌جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: آغاز امامت امام زمان(عج) روزی است که بشریت در ظل ولایت و امامت ایشان قرار گرفت. امام زمان(عج) عصاره‌ی همه‌ی انبیاء الهی(ع) است. عصاره‌ی همه‌ی امت‌های پیشین، چراکه همه‌ی حرکت‌های وحی و نبوت انبیاء(ع) که مورد هجمه‌ی استکبارهای جهانی قرارگرفته است، به‌وسیله‌ی امام زمان(عج) و پیروزی ایشان بر دشمنان خدا آن حرکت‌ها به نتیجه می‌نشیند.

وی با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: بسیج در همه‌ی ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی بی‌بدیل است ،در بحث محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم  جلودار است و در برابر جریانات تندرو و افراطی و طرفدار استکبار، آمریکا و انگلیس ایستادگی می کند.
حجت‌الاسلام مهدی زاده اشاره‌ای به نقش بسیج در نابودی داعش و نقش برآب کردن توطئه‌های استکبار در منطقه کرد و ابراز داشت: امروز این آرامش و امنیت را مرهون دلاوری و غیرتمندی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و عمدتاً بسیج هستیم. آرامش و امنیتی که این روزها در تمام منطقه خاورمیانه تا پایان کار داعش و سرنگونی پرچم سیاهش مشاهده می‌کنیم، نتیجه‌ی ایثار و فداکاری بسیج مردمی عراق و سوریه، حشدالشعبی و حیدریون ، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان که با الگو گیری از همین بسیج مقاومت شکل گرفت، می‌باشد.
وی گفت:رهبر معظم انقلاب بی‌دلیل به کسی لقب نمی‌دهند، به کسی می‌گویند که حقیقتاً سرباز مطیع فرامینشان است و نتیجه‌ی تبعیت بی‌چون‌وچرای از ولایت نابودی توطئه‌ی استکبار در منطقه است.
در پایان امام‌جمعه بافت نسبت به تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران واکنش نشان داد و گفت: اتحادیه اروپایی که به دنبال مبارزه با انقلاب اسلامی است حامی مخالفین نظام و حمایت‌کننده از هم‌جنس‌گرایان است. اتحادیه اروپایی که به دنبال این است، ایران از محور مقاومت حمایت نکند و از ما می‌خواهد که فعالیت موشکی خود را محدود کنیم. حال جای تعجب است که عده‌ای از مسئولین با ذوق‌زدگی به دنبال تأسیس دفتر اتحادیه اروپا هستند.
انتهای پیام /ی

پایان کار داعش در منطقه خاورمیانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.