سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد:

احتمال بارش خفیف و پراکنده در سیستان و بلوچستان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی دو روز آینده با تقویت سامانه کم فشار جوی، شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده نگری هواشناسی و مطابق با خروجی مدل‌ها و تصاویر ماهواره‌ای طی دو روز آینده با تقویت سامانه کم فشار جوی افزایش ابر را در سطح استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

ملاشاهی افزود: از همین رو در روز جمعه در برخی مناطق شمالی و ارتفاعات مرز غربی استان سیستان و بلوچستان احتمال بارش خفیف و پراکنده وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا در نوار غربی استان وزش باد منجر به خیزش گرد و خاک می‌شود به طوری که در روز جمعه شدت آن در این مناطق بیشتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از نظر دمایی روند افزایش دما و کاهش برودت شبانه تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، اما از اواخر وقت شنبه همراه با افزایش شدت وزش باد‌های شمالی به تدریج شاهد کاهش دما و ریزش هوای سرد ابتدا در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

ملاشاهی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای عمان نسبتا آرام است، گفت:، اما از بعد از ظهر شنبه دریای عمان نیز به علت وزش باد‌های جنوب غربی نسبتا مواج می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای ۳ درجه زیر صفر و کنارک با حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های استان بودند.

انتهای پیام/ع

بارش خفیف در سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.